Zakres obowiązków:
- Wsparcie działu marketingu w codziennych obowiązkach (związanych głownie z digital marketingiem)
- Planowanie i realizowanie globalnych programów marketingowych i kampanii wspierających działania sprzedażowe
- Zarządzanie wewnętrznymi i zewnętrznymi kanałami komunikacji, a także budowanie i utrzymywanie taktyk komunikacyjnych i kontaktów (media społecznościowe, poczta elektroniczna, Internet)
- Budowanie strategii i planów mediów społecznościowych oraz ich realizacja
- Tworzenie materiałów reklamowych, aktualizowanie wewnętrznych stron internetowych, szablonów i blogów
- Planowanie i koordynowanie wydarzeń, konferencji branżowych wraz z partnerami biznesowymi
- Przygotowywanie i analiza raportów dotyczących efektywności działań marketingowych
Wymagania:
- Studia licencjackie lub magisterskie w zakresie marketingu, finansów/rachunkowości, handlu, administracji biznesowej lub informatyki
- Doświadczenie w pracy w obszarze marketingu (najlepiej digital marketingu lub telemarketingu) - min. 3 lata
- Zaawansowana znajomość pakietu Microsoft Office (Power Point, Excel)
- Biegła znajomość języka polskiego i angielskiego
- Doskonałe umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
- Znajomość oprogramowania graficznego - mile widziane
Oferujemy:
- Umowa o pracę za pośrednictwem Adecco
- Stabilne zatrudnienie na pełen etat (praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17)
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia
- Benefity pozapłacowe
- Praca w międzynarodowym środowisku w globalnej i rozpoznawalnej firmie
- Profesjonalne wdrożenie w obowiązki
- Lokalizacja: Mokotów
Numer referencyjny: SDM/WA2/042020/MD