Zadania:
- Zapewnienie wsparcia użytkownikom w zakresie systemów informatycznych (pomoc w zakresie funkcjonalności, działania, konfiguracji aplikacji biurowych i systemów biznesowych, zarządzanie kontami poczty elektronicznej)
- Przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń od użytkowników systemów informatycznych, rozwiązanie zgłoszonych problemów
- Instalacja oprogramowania systemowego na serwerach oraz komputerach użytkowników
- Serwis sprzętu (naprawa, instalacja komputerów)
- Obsługa, monitoring i rozwiązywanie problemów dotyczących łącz internetowych
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe kierunkowe lub w trakcie studiów informatycznych
- Doświadczenie w obszarze IT - min. 6 miesięcy
- Doświadczenie w konfigurowaniu i diagnozowaniu sprzętu IT: komputery, drukarki, sieci LAN, WAN
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym - min. B1
- Komunikatywność i umiejętność współpracy w zespole
- Samodzielność w działaniu
Oferujemy:
- Umowa o pracę za pośrednictwem Adecco
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Praca na pełen etat (od poniedziałku do piątku w godz. 9-17)
- Stabilne zatrudnienie od zaraz
- Miła i przyjazna atmosfera pracy
- Profesjonalne wdrożenie w obowiązki i wsparcie merytoryczne
- Lokalizacja: Wola
Numer referencyjny: MSIT/WA2/122020/SG